Welkom op de afdelingssite van IVN Rotterdam en omstreken.
We zijn een vereniging van vrijwilligers, die op een levendige en praktische manier jong en oud in aanraking brengt met de natuur en het landschap in onze omgeving. Daarbij is het thema duurzaamheid erg belangrijk.

Ga met ons mee op ontdekkingreis in onze natuur, doe mee, sluit je aan!. Elders vind je informatie hoe je dat kan doen, met de tijd die jij hebt, met jouw interesses en jouw mogelijkheden.
Sowieso is iedereen welkom bij onze (publieks)activiteiten: cursussen, themabijeenkomsten, excursies met gids, andere buitenactiviteiten, puzzeltochten.
Voor leden van onze afdeling hebben we speciale activiteiten, die de onderlinge band versterken.

Voor iedereen – dus ook niet-leden – die ons wil volgen is er onze gratis Nieuwsbrief. De Nieuwsbrief wordt, op verzoek, maandelijks toegestuurd. Je kunt je hiervoor aanmelden via onze email ivnrotterdam@gmail.com

kralingsebos_groep

Bekijk alle