IVN Oisterwijk

Ontdek de betoverende natuur van Oisterwijk,
waar groen tot leven komt!

Bekijk alle

Lezingen

IVN Oisterwijk organiseert diverse lezingen. Voor meer informatie klik op de button.

Cursussen

Ieder jaar organiseert IVN Oisterwijk een aantal cursussen. Voor meer informatie klik op de button.

Excursies

Ieder jaar organiseert IVN Oisterwijk een aantal Excursies. Voor meer informatie klik op de button.

Excursie op maat

Wil je zelf een excursie plannen, klik dan op de button.

Nieuwsbrieven

Op deze pagina vind je de laatste Nieuwsbrieven (IVNNieuwsgierig) waar je veel informatie kunt vinden over lopende activiteiten en het laatste nieuws.

Contact

Heb je een vraag of wil je contact opnemen met IVN Oisterwijk klik dan op de button.

Klimaat, cursus, ivn, de groene verandering, duurzaamheid, natuureducatie, ivn oisterwijk, ivn, oisterwijk, leren, ontdekken, natuur,

Bestuursleden en Coördinatoren

Op deze pagina vind je een overzicht van coördinatoren en bestuursleden

Overige Algemene Informatie

Meer informatie over Privacy beleid, Vacatures, ANBI-regeling, Jaarverslag 2022 en het beleidsplan 2023-2027 klik op de button.

Jaarprogramma Natureluurs (Jeugd)

Onder leiding van enkele ervaren IVN-vrijwilligers en natuurgidsen gaan we met de kinderen ééns per maand de natuur in waarbij natuurbeleving centraal staat.

Jaarfolder 2024

In de Jaarfolder 2024 staan de activiteiten die IVN Oisterwijk in 2024 organiseert vermeld. Per maand is een uitgebreid overzicht opgenomen van deze activiteiten.

Scholen in de natuur

Samen klimmen, rennen, spelen, ontdekken en vies worden: kinderen zijn meestal dol op buitenspelen. Het is leuk, leerzaam en gezond.