Jeugdnatuurclub Lelystad

Het doel van de Jeugdnatuurclub is om kinderen van 6 t/m12 jaar de natuur te laten ontdekken en beleven.

De IVN Jeugdnatuurclub organiseert zeven tot acht keer per jaar activiteiten op zaterdag of zondag. We gaan dan de natuur in rond Lelystad en daar beleven en leren we van alles over de natuur of wat met de natuur te maken heeft. Zoals bessen plukken om jam te maken of kruiden voor eigengemaakte kruidenboter.

Voor deelname aan de activiteiten vragen wij een vergoeding van 10,00  euro per kalenderjaar (jeugdlidmaatschap IVN-afdeling Lelystad). Je ontvangt dan ook vier keer per jaar het verenigingsblad “Flevolacus”.
Een keertje meedoen om te kijken of je het leuk vindt kan, maar geef je wel van te voren op.
Wil je meedoen? Meld je dan aan bij één van de begeleiders van de IVN Jeugdnatuurclub Marcella van Driest of Lenie de Wilde
Coördinator werkgroep Jeugdnatuurclub Lelystad is Lenie de Wilde.

Programma JNC 2021-2022

Programma 2020-2012

Programma 2019-2020

kruidenboter jeugdnatuurclub ivn lelystad

Kruidenboter maken van zelfgeplukte planten in de natuur.