Welkom bij IVN Zoetermeer

Op deze site van IVN Zoetermeer vind je alles over wat wij doen en hoe je ons kunt bereiken

Samenwerking met KNNV

IVN Zoetermeer doet steeds meer samen met de afdeling Zoetermeer van de KNNV, de vereniging voor veldbiologie. Beide clubs zijn actief voor de natuur in Zoetermeer en slaan de handen ineen om aansprekende activiteiten te ondernemen. Wij publiceren zoveel mogelijk gezamenlijk wat wij aan activiteiten ondernemen: op Facebook, Instagram en onze sites.

IVN en KNNV Zoetermeer op Fb

ivn en knnv zoetermeer op Insta

Site van KNNV Zoetermeer

Excursies op Verzoek

IVN Zoetermeer verzorgt ook excursies op aanvraag voor bepaalde doelgroepen/ gelegenheden.
Deze excursies worden in overleg met de aanvrager georganiseerd. Afhankelijk van de grootte van de groep, worden deze excursies door een passend aantal natuurgidsen begeleid.
De vergoeding die we voor deze excursies vragen, hangt samen met het aantal door IVN in te zetten gidsen en eventuele bijkomende kosten.

Verzoek om Informatie

Downloads

Klik hier voor het downloaden van diverse door IVN Zoetermeer vervaardigde documenten (zoekkaarten, Lelieblad etc.)

Bekijk alle