Publicaties

IVN Amsterdam biedt veel informatie over natuur en natuuractiviteiten. Niet alleen schenken wij aandacht aan natuur in en rond Amsterdam, maar ook aan landelijke evenementen en ontwikkelingen op het gebied van natuur. We houden je op de hoogte via verschillende media, zowel in gedrukte vorm als digitaal.

IVN Amsterdam is actief op Facebook en Twitter om actuele nieuwtjes snel en bondig te delen. Je kunt daar ook meedoen met interactieve discussies.

Blogs van IVN-ers

Regelmatig wordt voor deze website een blog geschreven over een actueel onderwerp. Je krijgt een persoonlijke verdieping voorgeschoteld over natuurbeleving in en rondom Amsterdam.

Afdelingsblad de Groenbewuste Amsterdammer

Leden en donateurs van IVN Amsterdam krijgen ieder kwartaal het afdelingsblad de Groenbewuste Amsterdammer (GBA) op de mat. Na verloop van tijd verschijnt het blad ook digitaal op deze site. De edities zijn gekoppeld aan de seizoenen en staan iedere keer bomvol met natuurverhalen, interviews, rubrieken, foto’s en activiteiten. We ontvangen graag kopij over zaken die je interessant vindt, zoals over groenontwikkelingen bij jou in de buurt.

Mens en Natuur

Leden van IVN Amsterdam ontvangen ook ieder kwartaal het tijdschrift Mens en Natuur, een uitgave van IVN Landelijk.

Persberichten

Iedere maand kun je in de lokale media persberichten vinden met het activiteitenoverzicht van IVN Amsterdam.