Workshop ‘De Brabantse Wal anders beleven’

Ontdek vier landschappen

Met welke landschappen voel je je verbonden? Welk gebiedje heb je zien veranderen, ten goede of nadele? Welke plek zou je graag beschermd willen zien? Hoe ervaar je zelf de natuur, zoals bossen, velden, heide en vennen?

In vier bijeenkomsten ontdekken we vier verschillende landschappen op de Brabantse Wal. Niet als een toevallige voorbijganger, maar met gebruik van onze zintuigen. We zullen ons meer bewust worden van de samenhangen, de uniekheid en schoonheid van het gebied. Welke tekens en verhalen vinden we in landschappen en kunnen we zelf verhalen toevoegen? We zullen ervaren dat elk gebied een bron van inspiratie kan zijn. Iedere bijeenkomst is met een buiten- en binnengedeelte. De vierde bijeenkomst wandelen we met een boswachter. Wil je dit ook ervaren, schrijf je dan in!

De kosten incl. consumpties en lesmateriaal bedragen € 35,- euro per persoon, leden van IVN betalen € 30,-.

Brabantse Wal Kraaijenberg Markiezaat Groene Zoom
(foto: Zicht op de Kraaijenberg, Frans Tijink)

Vroege wandeling met ontbijt
  • Kosten: €35,- (Leden IVN €30,-)