Wat wij doen

IVN afdeling De Zeeuwse Delta is een vereniging van vrijwilligers die streeft naar meer natuur(beleving) en een betere kwaliteit van het milieu op de eilanden Schouwen-Duiveland, Tholen, De Bevelanden en Zeeuws Vlaanderen binnen de provincie Zeeland. Dit hopen we te bereiken door gerichte natuur- en milieu educatieve activiteiten aan te bieden waarvoor goed opgeleide natuurgidsen of enthousiaste groene vrijwilligers worden ingezet.

Wat kun je bij ons doen?

Wil je een van onze gidsen inhuren voor een natuurexcursie? Dit kan, voor groepen van maximaal 25 personen en € 40 per excursie. Neem contact op met ivnzeeuwsedelta@ivn.nl om de mogelijkheden te bespreken. Let op: wil je een excursie op aanvraag op Walcheren? Neem dan contact op met IVN Walcheren