Lid worden van IVN De Wâlden

IVN De Wâlden kent leden, huisgenootleden en donateurs.

De contributie bedraagt € 20,00 per jaar. Leden ontvangen het landelijke magazine Mens en Natuur. Leden en donateurs ontvangen ook nog ons digitale afdelingsblad. Wordt/is een huisgenoot van een lid ook lid, genaamd huisgenootlid, dan ontvangt hij/zij wel digitaal ons afdelingsblad maar niet het landelijke magazine Mens en Natuur.
De contributie voor huisgenootleden bedraagt € 12,50 per jaar. Ook kunt u donateur worden voor (minimaal) € 10,00 per jaar. Tevens mag een donateur, evenals een lid en huisgenootlid, kosteloos mee met de activiteiten. Daarin zijn uitzonderingen: er worden soms kosten in rekening gebracht voor bijzondere activiteiten waarvoor door zowel leden, huisgenootleden en donateurs voor betalen. Zo steunt u het zo belangrijke werk van onze afdeling!  Betaling graag voor 1 mei, liefst automatische incasso, opzeggen voor 1 december. Neem contact op met Sije Schotanus als u informatie wilt over het lidmaatschap of vul het aanmeldingsformulier in.

Lid worden doet u via het aanmeldformulier

Als lid van onze afdeling bent kunt u meedoen met aangeboden excursies en cursussen. Maar ook kunt u actief worden als bestuurslid of in de redactie van ons afdelingsblad ‘t Plûske. Het is niet nodig van alles af te weten van planten, dieren of milieu. Enthousiasme en de wil om mee te doen is een uitstekend begin. Ga met ons mee en beleef de natuur!