PR & communicatie Jaarverslag 2015

Plannen 2016
In 2016 gaan de lopende activiteiten gewoon door met een aantal veranderingen. Een zorgpunt is wel dat er nog geen opvolger van Cindy
is als zij straks volgens plan stopt met haar taak als coördinator. Gelukkig blijft ze wel deel uitmaken van deze werkgroep.

Op 6 januari gaan we naar de Boei waar dit jaar een aantal mensen hun werkgroep of excursie komen promoten. Jasper de Vries helpt mee op onze stand en promoot zijn vlinderwerkgroep. Riet de Bruijn helpt mee
op onze stand en neemt folders mee voor de NME-tuin. Voor Renate, Ellen en Pim delen we de folder uit: ‘Zet een 'wilde' groene stap in je keuken!’. Gerda Veth komt helpen op de stand en deelt haar flyers uit voor de vogelcursus voor beginners in 2016: ‘Vogels in de kijker’. Voor Elza delen we door Renate gemaakte flyers uit voor haar nieuwe maandelijkse excursie: ‘Opmerkzame Wandelingen’. Onze IVN-stand is de plek waar je je werkgroep of excursie kunt promoten.

Daarnaast liggen er alle verkrijgbare Belgische natuurzoekkaarten te koop voor € 2,50 per stuk, ingekocht bij IVN-Leiden. We hebben nu een groene winkel. We gaan bekijken hoe succesvol dit wordt in 2016. In juni willen we dit jaar weer mee doen aan het theaterfestival in Mijdrecht met onze IVN-stand. Het is leuk en er komen veel mensen.

Onze website, RondUit en columns blijven zich vernieuwen.

Werkgroep PR & communicatie
Cindy Raaphorst