IVN de Ronde Venen & Uithoorn zoekt een secretaris

Draag jij de natuur in De Ronde Venen & Uithoorn een warm hart toe en wil je hier een steentje aan bijdragen? Ben je betrokken bij de natuur, ben je nauwgezet en heb je een goede uitdrukkingsvaardigheid, geef je dan op als Secretaris! Zo kan je je inzetten voor de ontwikkeling van natuureducatie en -beleving voor jong en oud.

Wat wordt van je verwacht?
Zorgt voor een efficiënt lopend secretariaat. Vormt samen met de voorzitter en penningmeester het dagelijks bestuur. De leden van het bestuur zijn samen verantwoordelijk voor het formuleren en uitvoeren van het beleid van onze vereniging.

Maar waarom zou je dit doen?
Als secretaris heb je de unieke mogelijkheid om mee te denken en mee te beslissen over de toekomst van IVN De Ronde Venen & Uithoorn.  Daarnaast kun je veel leren op gebied van besturen, overleg en samenwerking en doe je veel contacten op in de groene sector.

Wat heeft het bestuur de secretaris te bieden?
Het bestuur is een gedreven groep enthousiaste vrijwilligers, die prettig met elkaar samenwerken en allen een passie voor de vereniging hebben. Samen met alle vrijwilligers, leden en andere betrokkenen zetten we ons in om van IVN De Ronde Venen & Uithoorn een vereniging van en voor de leden te maken. Het bestuur is ook heel gezellig.

secretaris

Tijdsinvestering?

Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in de functie van (aankomend) secretaris? Ken je iemand die goed in het profiel past? Wil je meer informatie? Neem dan gerust contact op met Geke Rutten, secretariaat@ivn-drvu.nl