U kunt zich hier aanmelden via het aanmeldformulier

IVN kent leden, huisgenootleden en donateurs.

Leden
Als je de natuur een warm hart toedraagt en van plan bent meerdere malen met een excursie mee te gaan,  kun je ook lid worden van onze vereniging IVN De Lege Midden.

Lid: De contributie bedraagt € 20,00 per jaar.
Huisgenootlid: We kennen naast het ‘hoofdlid’ ook huisgenootleden. Dit zijn huisgenoten van het hoofdlid. Deze zijn volwaardig lid maar ontvangen niet het afdelingsblad noch het landelijk magazine. De contributie van huisgenootleden bedraagt € 5,- per jaar.
Donateur:  worden voor €  7,50 per jaar.

U kunt ook eerst eens met ons meegaan en kijken wat onze vereniging doet en inhoudt.

Leden, huisgenootleden en donateurs mogen kosteloos mee met de activiteiten. Daarin zijn uitzonderingen: er worden soms kosten in rekening gebracht voor bijzondere activiteiten waarvoor door zowel leden, huisgenootleden en donateurs voor betalen.

Lid
Leden zijn niet alleen lid van onze afdeling De Lege Midden, maar ook lid van de landelijke vereniging IVN en kunnen meedoen met de speciale ledenactiviteiten. Leden ontvangen het digitale afdelingsblad het Waerlamke – dat 3 maal per jaar uitkomt –  en het landelijke magazine Mens en Natuur. Ook kan een lid inloggen bij OnsIVN, een bron van informatie uitsluitend voor IVN-leden. Vraag vooraf via webbeheer een inlogcode aan. Je bent als lid (aanvullend) WA verzekerd.

Huisgenootlid
Krijgen via mail het digitale Waerlamke, en kunnen ook inloggen bij OnsIVN. Ook is een huisgenootlid (aanvullend) WA verzekerd.

Donateur
Je krijgt als donateur niet het  IVN blad Mens en Natuur en kunt niet profiteren van verdere faciliteiten van IVN landelijk. Tevens bent u niet WA verzekerd door ons. De contributie bedraagt dan €  7,50 per jaar.

Werkgroep of bestuurslid
Ook kun je deelnemen in het bestuur, of meedoen in de werkgroep De Vlindertuin. Je hoeft echt geen kenner te zijn van planten en tuinaanleg, of weten hoe een bestuur werkt. Enthousiasme is genoeg.