Born - Land van Swentibold
Op
donderdag01okt202019:30

ALGEMENE LEDENVERGADERING verplaatst naar do 1 oktober 2020

De voor 19 maart geplande, maar uitgestelde ALV, wordt gehouden op  donderdag 1 oktober 2020
Leden en donateurs zijn dan van harte welkom in Harmoniezaal Concordia aan de Koestraat in Obbicht.

In het zomernummer van ons afdelingsblad Bron6 en achter de volgende link treft u de herziene versie van de Agenda Algemene LedenVergadering 2020 aan.
Bij het lentenummer van Bron6 (met o.a. een eerdere versie van de Agenda voor de ALV), was een brief gevoegd met helaas de foute vermelding dat de contributie van € 20 naar € 24 gaat. De werkelijkheid is dat de contributie van € 22 naar € 24 gaat. De bijdrage voor huisgenootleden en donateurs gaat van € 10 naar € 12.
Op het einde van dezelfde brief werd nog een uiterste opzegdatum van 24 december genoemd, maar het bestuur gaat in de aan de vergadering ter goedkeuring te presenteren Lidmaatschapsvoorwaarden een opzegtermijn van 2 maanden voorstellen. In dat voorstel vervalt ook de mogelijkheid om telefonisch op te zeggen.

Agendapunt 12 van de ALV betreft:

• de vernieuwing van het Huishoudelijk reglement
    U vindt achter de volgende link het huidige reglement met in grijs de passages waarvoor het bestuur de in rood weergegeven wijzigingen voorstelt.
    Concept HUISHOUDELIJK REGLEMENT

• Vaststelling lidmaatschapsvoorwaarden waarvoor het bestuur een voorstel doet zoals vervat in het
    Concept LIDMAATSCHAPSVOORWAARDEN

Na de pauze met koffie en vlaai is er een interessante lezing over het project 'Schone Maas' door Sylvia Spierts van IVN Limburg.

Voor verdere informatie of vervoersproblemen naar de vergadering: bel onze secretaris Neli Kalisvaart 046-451 1993.

Algemene informatie

donderdag 1 oktober 2020 - 19:30