Vroege vogelwandeling in De Vleut

met aansluitend ontbijt

Gidsen: Jeroen Appeldoorn en Wim Vogel

Van te voren aanmelden door het AANMELDFORMULIER hier onder in te vullen

Deze vroege vogelwandeling brengt ons naar de Scheeken, waar we gaan genieten van de morgen en het wakker worden van de natuur.
De Scheeken, 300 hectare groot, is onderdeel van Het Groene Woud, het grote groengebied in de stedendriehoek Eindhoven – Tilburg – ‘s Hertogenbosch. De Scheeken is een natte natuurparel. Vroeger lagen hier de broekgronden en vochtige gras- en hooilanden. De namen van de wegen en zandpaden verwijzen nog naar deze periode, denk aan de Broekdijk en de Voorste-, Middelste- en Achterste Broekweg. We lopen door een afwisselend landschap, over oude paden, tussen de weilanden en door de bossen.
Het blijft een verrassing wat we zien en horen, de natuurgidsen kijken en luisteren met je mee. Het is vroeg op . . . maar aan het einde van deze vroege vogelwandeling wacht een lekker ontbijt.

Meer gegevens staan helemaal onder aan deze pagina.

Per aanmeldingsformulier één naam invullen.
Iedere deelnemer ontvangt een bevestigingsmail.

Vroege vogelwandeling in De Vleut op 23 april

Naam(Vereist)