Geannuleerd: welkomstbijeenkomst

Vanwege te weinig aanmeldingen is de welkomstbijeenkomst van 8 juli geannuleerd.

Op zaterdag 7 oktober is de eerstvolgende bijeenkomst in De Wingerd. We hopen en verwachten dat er dan meer aanmeldingen binnenkomen.

Elk kwartaal organiseert IVN Bergeijk-Eersel een welkomstbijeenkomst. We zijn namelijk heel blij met onze nieuwe leden.

Door deze welkomstbijeenkomst  kunnen nieuwe leden de organisatie leren kennen, maar ook elkaar.

Twee vrijwilligers van IVN Bergeijk-Eersel geven informatie over de vereniging en geven een rondleiding door de Natuurtuin ‘t Loo. Daar zijn onder andere een helofytenfilter, een bijenhal, een insectenmuur en een moerasgebiedje te bewonderen. Na afloop ontvangen de nieuwe leden een goodybag.

Nog geen lid? Meld je aan via de knop hierbovenaan.

De nieuwe leden ontvangen een persoonlijke uitnodiging voor deze welkomstbijeenkomst.

Ontmoetingscentrum De Wingerd in Natuurtuin ’t Loo
Terlostraat 4
5571KW Bergeijk
Bezoek website Bekijk op Google Maps