Fotowedstrijd

Als opmaat naar het 50-jarig jubileum in 2024 organiseert IVN Beekdaelen-Nuth een fotowedstrijd in 2023. Het onderwerp van de fotowedstrijd is “Natuur en Landschap in Beekdaelen-Nuth”. Iedereen van jong tot oud kan meedoen. Er zijn 2 leeftijdscategorieën, tot 12 jaar en 12 jaar en ouder. Elke deelnemer mag 2 foto’s insturen die gemaakt zijn in de periode februari tot en met september in 2023.

Daarna zal een deskundige jury de 10 beste foto’s in beide leeftijdscategorieën kiezen. Het publiek krijgt in december 2023 de kans om mee te bepalen wat de uiteindelijke winnaars gaan worden. Voor de winnaars zijn geldprijzen te verdienen van respectievelijk 100 Euro voor een 1e, 50 Euro voor een 2e en 25 Euro voor een 3e plaats.

De beste foto’s zullen tentoongesteld worden in het jubileumjaar.

Pak je mobiel of camera en trek erop uit. Wandel door de voormalige gemeente Nuth en maak een originele foto die de schoonheid en/of uniekheid van de natuur en/of landschap in Beekdaelen-Nuth in beeld brengt. Wij van het IVN wachten met spanning op jullie inzendingen.

Lees eerst Fotowedstrijd: de regels

En daarna klik voor deelnemen op: Inzenden

Inzendingen bekijken

• Kosten: Gratis