Wegwijzer-Handleiding Declaraties en facturen

Handleiding declaraties 

Maak je kosten, dan kun je deze declareren. Volg daarvoor onderstaande procedure. Dat brengt zo min mogelijk werk voor administratie en penningmeester.

Procedure voor onkostendeclaraties. In het kort:
1- Haal eerst het declaratieformulier op en vul het in. 
2- Eventueel bonnen fotograferen en (als plaatje) invoegen in het declaratieformulier op een extra pagina
OF: de bonnen scannen en apart opslaan als pdf bestand (Bij stap 4 beide pdf documenten samenvoegen).
3- Na invullen het declaratie formulier opslaan als pdf bestand
4- Indien nodig pdf documenten samenvoegen (via ditzelfde gereedschap kun je het samengevoegde bestand ook comprimeren)
5- Opslaan op je pc
6- Opsturen als bijlage in mail naar administratie@ivn-apeldoorn.nl

Download het declaratieformulier  (of verzamelformulier) (Word formaat)
In Excel: Declaratieformulier 

Het formulier is in Word (docx) of in Excel (xlxs) formaat, zodat je het kunt invullen en opsturen.
Voor het samenvoegen/verkleinen van de declaratie en bijlagen, kun je gebruik maken van:
https://smallpdf.com/nl/pdf-samenvoegen
https://smallpdf.com/nl/pdf-verkleinen
https://smallpdf.com/nl/pdf-converter
Of gebruik bovenstaande functies uit PDF24 tools (kies de gewenste functie uit het menu)

Om alles vlot te laten verlopen, graag onderstaande procedure volgen:
Declaraties:

Factuur sturen naar deelnemer of opdrachtgever

(download het faktuurformulier)